Tag game #4

source:cherrybam.com
Hai dan Assalammualaikum.

Ini adalah kali ke-empat saya ditag.Saya memang suka jawab soalan nehh,jadi sila tag saya untuk permainan tag game ni hokay? :D Saya di tag oleh Minchan untuk tag game ni.Toche toche!

Questions by Minchan :

1)Suka K-Pop?
Suka suka!

2)Suka band apa? #tak kesahlah Kpop or tak
Banyak,hehe.Tapi saya paling suka B2ST

3)Apa yang korang buat kalau feveret artis korang?
Pergi dekat dia lepas tu mintak autograf ;p

4)Pernah tak korang punya nama kena conteng kat tandas sekolah and orang tu bukan bukan? "Such as *yourname* is stupid girl!Perampas!Bla bla bla..."
Tak pernah :)

5)Facebook,Blogger,Tumblr?
Facebook

6)Suka lelaki/perempuan yang ada humor sense tapi tak cute or lelaki/perempuan yang cute tapi takda humor sense?
Lelaki yang ada humor sense tapi tak cute :)

7)Suka budak kecik or suka pet yang omey?
Pet yang omeylahh

8)Handphone or camera?
Camera!

9)Comic or cartoon?
Comic!

10)Benda yang paling korang obses/addict sekali ialah?
Laptop,hehheh

11)Suka Boyfriend [K-Pop] tak? :3
Suka!Hehheh

Okay,habis.Ada lagi yang saya tak jawab?Hiwhiw

2 comments: