Let's chicken dance bebeh

Hello dan Assalammualaikum

Don't know why, I can't stop smiling.Teheeeee ^____________^v <--manis bukan? Setelah dua minggu ku terkurung dalam dewan sekolah,kini ku sudah bebas!Lepas ni,dah tak rasa bersalah kalau nak online blogger/facebook .Hehe.Ohya,dah lama tak bukak blog ni #haktuih teringin nak tanya khabar korang semua ni.Sihat ke tak?Blablabla,tadi paper last paper Science dan Nahu.Memang terer lah ai, jawapan yang saya tak tahu tu saya hentam sajaa.Lepas jawab exam tu dah malas nak check.HIHI

Saya habis exam awal sebab cikgu ada mesyuarat.Jadi ehem *angkat kening* saya,Basirah,Ain dan Eka buat pegi tawaf satu sekolah.Tapi hajat kitorang tak kesampaian sebab Ain ni banyak songeh betullah,asyik nak keluar sekolah je. =P Jadi kitorang gi *shopping* hawhaw.Alahh,kat sekolah saya takdoknye pung bangunan shopping komplex bertingkat-tingkat tuh.Kitorang selalu pegi beli pisang goreng kedai Kak Ya tu je.Nasib hari ini dapat keropok free.Terima kasih muah muah! Eeeuwwwwww

Saya sedang cuba nak buat template saya sendiri .Tapi entah kenapa tak jadi jadi,fed up aku.Hahhh,lepas ni nak buat B2ST challengelah.Babai!

3 comments:

  1. wuish, horray horraylah hbis exam ek? kita serupaa.. cumanya sye dh hbis exam awl drpd awok :P

    pepun,
    Slmt Hri Rye Aidiladha~
    awl sgtkah? hek hek

    ReplyDelete
  2. @Miss Xyz
    hahh,takpe je.Selamat hari raya aidiladha jugak^^

    ReplyDelete
  3. Anis lah yang banyak songeh nya...Kata Ain pulak..cth : Anis ajak Ain pergi _______.

    ReplyDelete