Day 7: The one that you would want to gag jokes

Hai dan Assalammualaikum.

Sebenarnya saya malas nak buat challenge untuk hari ini (tapi buat jugak kansss) Tengoklah,dashbord saya jadi macam mana.Huwaaaa huwaaaa T^T .Dah banyak kali saya refresh tapi masih jadi macam itu juga .

Okeylah meh teruskan challenge ni.Buang masa je kot layan dashbord ni :B Saya tepek gambar ye.

Teka mana Gikwang :3



11 comments:

  1. @aliya atina
    ehh,tengah tu sapa?anis tak kenal,mwehehe

    @Ienaz Alia .
    Haah,yo lah tu :D

    ReplyDelete
  2. Yg tgh tuh i think hyunseung kot :)

    ReplyDelete
  3. Senang sangat nak teka :D

    Yang pakai glasses besar tu kwangie
    tengah2 doojoon
    'belah kana the joker jester (junhyung)

    ReplyDelete
  4. @ AliaJoe
    tak tahu,hihi :p

    @Safiyya
    yeahh,betul.1 markah :D

    ReplyDelete
  5. @ * SilverKiss *
    haha,betullah tu! :D

    @//Balqis Yoseob
    anis pun tengok macam tu jugak ^.^

    @ Nazatul Aqeela
    amboi,mentang2 pakwe dia :P

    ReplyDelete
  6. aikk ? 1 jekk ? kedeng nye , hehehe .. btw .. i like the picture !

    ReplyDelete