Salam Maal Hijrah,mari kita berubah =)

Chocolates,aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Assalammualaikum dan Hai!

Salam Maal Hijrah semua =) <--Wahh,senyum gituuhh.Ehhem,hari ini 27 November 2011 bersamaan dengan tarikh dalam kalendar Islam,err saya tak tahu.Teruknya saya ._____. 

Mari kita bercerita pasal semalam yukkkk (=^____^=)

Apa yang seronok sangat semalam?Saya tak pergi pun Perjumpaan Tahunan Pembaca Ain Maisarah.Siapa boleh pergi tu,untunglahhhhh .(Wahh,aku dah pandai guna ayat tu :B ) Siapa tak pergi tu,kita se-geng!Haha.Tak mengapalah,tahun lepas dah jumpa Kak Ain :') #Ayat macam sedih je

Okay,memang tengah sedih.Tapi bukan pasal tu.Was was nak cerita kat sini kang budak budak sekelas baca malu aiiiii >///< .

Aaa,nak cerita pasal apa dah tadi? 

Ohye,semalam saya makan malam lewat sangat kan jadi akibatnya lauk semua habis dulu.Tskkk,kesian saya T__T.Dahlah semalam sakit perut.Pfttt,rasanya makan epal beracun kot *O* Banyak kali saya keluar masuk tandas.Mengikut catatan rekod dah lebih 5 kali kot.Haiyaaa~ Okay,jadi disebabkan lauk dah habis kat rumah tu abah saya ajak saya makan kat luar.Wuhuuu,terpaksa off chat dengan Eka -.- Saya pilih makanan feveret saya,bihun sup.

Masa tengah syok makan tulah  saya tergigit cili padi ke cili api entah.Erh,sama je kot -.- Phewww,berair hidung haku.Tapi saya tabah!Haha,tampal senyuman plastik je masa tu :') 
Kbai.

2 comments:

  1. Salam Maal Hijrah, suka post title awokk ;)

    ReplyDelete
  2. @NSR
    terima kasih sebab datang ;D

    ReplyDelete