So what?

source:tumblr.com

Hai koranggsssss!Eh,Assalammualaikum :D

Ehmm,dah lama tak bercerita macam selalu.Asyik buat post pasal B2ST challenge tu jeh,hehheh.Okay,emm.Lawo tak blog kita?Phewww,saya dah putus asa nak blogging sebab yeah,tak tahu nak edit blog ni macam mana lagi.Mula-mula tukar template minima,lepastu tukar simple.Tak puas hati lagi,haha.Jadi tukar kepada classic template.Saya dah cuba buat skin sendiri.Jadi tu memang ah jadi tapi skin tu dah ramai orang buat jadi terpaksalah guna skin orang lain.Huwaaaa huwaaaaa ,eh eh.tak menangis pun ;p

Tukar topiklah,haha -.-

Bhahaha!Tahun depan gua dah Form 3.Wahh wahh,susah nak percaya >< Tahun depan PMR ,agagaga.Cikgu dah sediakan banyok buku latihan untuk buat kat rumah,tapi satu apa pun saya tak gi buat lagi.Saya dah baca sikit sikit pelajaran untuk tahun depan,hmph.Cikgu sekolah saya beria sangat nak tengok kitorang straight A tahun hadapan.InsyaAllah,9A's.Tengok ah berapa banyak buku saya dapat niww ><

T^T

Cuti sekolah ni abah saya suruh belajar memasak. Oh.My.God O.O Hmm..tengoklah dulu :B Saya tak buat apa sangat kat rumah ni,hihi.Minggu depan ada kelas komputer.Saya dah ponteng kelas minggu pertama.Kelas komputer tu ada 2 kali dalam 5 minggu.Saya bukannya nak gi sangat kelas tuh tapi kawan saya cakap kalau gi dapat sijil jadi terpaksalah pegi,hmm hmm :(

Tahun ni kansss,budak budak UPSR memang bertuah lah.Ohya,sebelum tu congrates kepada sesiapa yang dapat 5A tuh ^_______^ Ai memang berbangga dengan you all.Hahahh.Adik saya dapat 5A kan jadi macam macamlah dia dapat.PPD kasi dia duitlah lagi lagi basikal.Hamboih,masa zaman saya dapat 5A tuh takda pulak .Muka dia masuk paper terus upload dekat FB.Takpolah,tengok leewww tahun depan.Saya akan belajar dengan lebih gigih,ngaummm! *bunyi harimau* Erh erh,Malaysia menang kan semalam?Alhamdulillah :D

3 comments:

  1. gud luck PMR! berusaha dari bulan 1, result mesti gempak! don't be like me T_T

    ReplyDelete
  2. thn dpn kiter sme2 menempuh perang PMR! sye pun amik 9 subjek.. so, yeah. Klu rjin, mehla tukar2 soklan nnti.. Nak? hehe

    ReplyDelete
  3. @ (: f-a-r-h-a-e :)
    ya,InsyaAllah.Doakanlah Anis T__T


    @Miss Xyz
    Woah,kita ni mangsa PMR seterusnya lah ni kan?Boleh aje :)

    ReplyDelete