Saya perlu rajin update


Hai dan assalammualaikum.

Saya perlu rajin update, YA.Pemalas punya budak,online ja tahu,update blog punyelah malas.Maafkan daku T___T.Hurmm.Saya dah edit balik tumblr saya,hihihi.Suka ni suka ^0^ Jadi selepas ini saya akan rajin reblog.Dah lama tak reblog pasal mood nak tumblr-ing takda.Yeah,saya akan blogging dan tumblring bila ada mood.

Jadi untuk menaikkan mood blogging saya ni,I think I need a blog makeover.Eh eh,ayat sapa entah aku tiru tu x____x Tema macam biasa,cuma saya suka pink and putih.Suit je kan? Kalau warna lain tak sampai sehari mesti tukar balik.Mwahaha.

Esok dah kena ambil result.Tak tahulah saya dapat berapa.Hurm.Saya tak kira lagi berapa 'A' saya dapat.Math saya teruk hokay T^T .Nak tahu tak? Kertas objektif saya dapat 16 per 40.Hebak tak?Nak nangis pun ada.Harap sangat boleh dapat nombor 2.Nombor satu jangan haraplah,Hanan yang dapat dulu -,- Madah Hadis ja yang saya dapat 100% .Wohoooooooo!
Saya dah malas nak sekolah dan saya tak sabar nak tunggu cuti sekolah Cepatlah 2012.Hihihi.Tapi,er .Ramai kata 2012 dah nak kiamat -,- .Tak pastilah berita tu betul ke tak kan.Tapi ustaz saya cakap kita ni memang dah nak dekat kiamat dah pun.Semua tanda-tanda kiamat kita dah dapat tengok kan.Jadi,kita kenalah buat amal ibadat banyak-banyak.Jangan asyik fikirkan pasal duniawi saja.Saya pun cuba berubah.Berubah kepada lebih baik.Sekian terima kasih.

p/s; Hidung saya sakit.Lebamlah.



3 comments:

  1. haish, macam mane lah anis boleh ramai ade blogger yg suke tutor anis? saye nie buat satu tutor pun,sorang pun tak ade komen.. ;(

    ReplyDelete
  2. @ღ| yumi |ღ
    alahh,janganlah gitu loh.Maybe depa malas nak komen tu.Sapa tahu kan ada orang guna tuto awak secara senyap-senyap? ;D

    ReplyDelete