I'm back :)

I'm back uolls!!
Eh lupa nak bagi salam,heh.Assalamualaikum semua :)

Setahun menghilangkan diri daripada blog,pe citaaa ni weh.Setahun?Wahhh dasattt betul aku nih.Ini pun post saya yang pertama bagi tahun 2014.Alhamdulillah saya masih bernyawa dan sihat walafiat. Setahun saya dihimpit rasa rindu dengan blog ini.I miss my baby blog.Saya rinduuuuu rindu serindu rindunyaaaaaa.Eh,tu lagu kan?

I'm sorry sebab dah lama tak blogging almaklumlah saya ini kan busy mengalahkan perdana menteri.Saya habis SPM 25 November.Masa tu last paper iaitu Biologi.Eh? Anis Diyana dah ambik SPM rupanya.Alolo dah besar dah budak nih.Ingat tak besar-besar dah.Habis SPM abah terus ajak pergi bercuti Sabah.Tu lain cerita okay,nanti saya cerita sepanjang kertas A4 kat entri lain okay? Balik dari Sabah,ma pulak ada mesyuarat kat Melaka so saya kena buat semua house chores.Jadi saya takda masa nak edit blog.Heh,padahal kemain dah janji dengan Ain nak blogging balik lepas habis SPM.Teacher Bio saya pulak asyik tanya bila nak blogging balik.Ayat keramat yang saya jawab,

"Lepas SPM."

Ok,sambung cerita balik.Then abah ajak pulak pergi Melaka untuk jemput ma kat sana.Tak buat apa sangat pun kat Melaka,just duduk dalam hotel je lagipun abah pulak kena fly pergi Kota Bharu sebab ada meeting jugak.



Masa kat hotellah saya fikir 'Ish tak boleh jadi ni.Takkanlah nak biarkan blog ni terus berhantu kot.' So saya buat keputusan untuk edit blog.Punyalah terkejut saya tengok blog saya dah bersawang sana sini,ada sarang labah-labah lah,berhabuk sana sini (perhatian :semua itu hanyalah imaginasi penulis,terima kasih)

Tadaa!Inilah blog saya sekarang.Simple and i like it.Putih je.Putih itu kan suci ha.Bukannya saya dah tak suka warna pink its just sometimes nak tukar stail blog saya sebab sebelum ni asyik warna pink je kan dah macam sirap bandung.

I still don't get my car license.Daftar pun tak lagi cemana.Saya pun tak tahu kenapa rasa takut lak nak belajar drive kereta >~<

Ilalliqa.

6 comments:

  1. Baguih dan teruskan...ada cikit bahan bacaan.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. mmg suci murni blog hang die .. hihi
    ptt le sepi je ... rupanye study hard for spm .....
    tak sabo nk baca trip pi sabah ..

    ReplyDelete