Terharu :')

Rasa macam retis pulak orang post banyak-banyak kat timeline gua ni.Kahkahkah.

Terima kasih T^T Wish daripada korang buat saya senyum macam orang gila,hahah. Takda orang bagi hadiah lagi kat saya ni,kalau ada yang nak bagi nanti saya kasi alamat rumah okeh xD Dan saya nak wish Happy Birthday juga kepada Kak Qeela kita yang cun sebab birthday dia pun hari ni jugak sama dengan saya ^__^ Exam saya belum habis lagi jadi mungkin InsyaAllah lepas habis exam saya nak balas wish korang semua.Berusahalah!Hohoho~

Kami berdua takda hubungan apa-apa.Serius.

10 comments:

  1. awww ~ thank darling ! terharu nyaaa ! hahaha !

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday ! .__. may Allah bless you.

    ReplyDelete
  3. @ aliya atina
    thank you :>

    @ Nazatul Aqeela
    welcome honey,hahah xD

    @ bananafaten
    thank you :> May Allah bless you too :)

    ReplyDelete
  4. happy birthday anis :3 semoga panjang umur, murah rezeki and straight A's PMR. amin :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Happy Birthdayyy! :) Btw, siapa nama lelaki tu? Hihih :3

    ReplyDelete
  7. birthday tahun ni mesti dapat banyak hadiah en?

    ReplyDelete
  8. @QilaDany
    terima kasihhhhh :D

    @wani ★ wina
    Amin :'D Terima kasih kak wani :*

    @Eddy's Daughter
    Thank you!Eh,kenapa nak tau?Hihi xD Nama dia Park Hyung Seok :3

    @ Nadiya Kyrie
    takdalah banyak mana :]

    ReplyDelete