Kenapa orang guna tulisan wrempitz?

Assalammualaikum,hai!

Siapa pernah guna tulisan wrempitz kat sini?Rilek ah der,gua pun guna tulisan wrempitz jugak dulu.Orang panggil pengguna tulisan wrempitz ni perosak bahasa.Cis lah!Eh,tapi memang betul pun.Teheee.


Korang tak pernah cuba ke untuk ambil tahu kenapa mereka ini buat tulisan WrEmPiTZ ni? *buat muka kucing dalam cerita Shrek*

 

Ehem,saya rasa saya tahu sebab saya bekas pengguna tulisan wreMpITz ni.Buahahahahah.Berdasarkan pengalaman saya yang pernah guna tulisan wrempitz ni (isk,isk),saya guna tulisan ni pasal;
1)Ikut trend sebab masa saya guna tulisan tu,ramai orang guna jugak.So its okaylah en? *haktuih*
2)Wayar otak aku tak betul time tu,heh heh.
3)Tulisan ni cantik dan nampak kreatif.Eeee.
Jadikan blog ini sebagai contoh.Haha,bukan blog sayalah -___- Blog inilah> http://1001husnaadnan.blogspot.com/ .Tengok,semua entry Bahasa Melayu penuh.Oh,I tabik sangat sangat sangat dengan Kak Husna ni ^0^ Okay,sekian.Tata!



7 comments:

  1. Haha ! LOL ! Masa hani first time buat blog . Wrempitzz abihhh T.T

    ReplyDelete
  2. @shiema sufian
    ^___^

    @ Nurhani Afifah
    samelahhhh ;D

    @kusyi
    rempits :B

    ReplyDelete
  3. bahasa sebegitu sangat annoying~~ haha. kalau singkatan2 tu boleh terima lagi. kalau bahasa wempitzzzz, euwwwww. HAHA XD

    ReplyDelete
  4. @ yanyan shzk :)
    iyep.Kalau bahasa singkatan okay lagi daripada bahasa wrempitz ni xD

    ReplyDelete
  5. AHAHA! Saye pon perna tulis tulisan wrempitz neh. Shortform pon pena. Tpi kalau saye sms dengan budak budak sekolah and family, sedare, memang tak lah nak gune bahse melayu yang betul. Seharusnye shortform and rempitzz :P Haha! Perosak bahase xD Memang betol pon tapi tak adelah sampai jawab perikse pon gune shortform and bahase rempitzz =.=' Kalau gune tu memang tahap ...... . Haha!

    ReplyDelete