Post baru akhirnyew

Wooooo,udah lama saya tidak buat vector.Windu windulahhh ^3^

11 things I wanna say;

1.Hello February!Be nice eh?
2.Dah dapat majalah sekolah,weeeheee weheee
3.Ada orang bagi MP3 dekat sayalah,eheh.Terima kasih senior :B
4.Dah lama tak mendodol ni..saya rasa tangan saya jadi kayu balik -,-
5.Hai.Saya?Lapar.
6.Rindulahhh dekat Kak Lala,Kak Amal dan Aff.Uhuk.
7.Hujung bulan 2 (28/02/2012) ni saya ada periksa.Aaaaaa ;~; .Doakan saya boleh buat ye :')
8.First time usrah dengan budak-budak tingkatan 1 Kaherah.Nasib baik depa semua sporting.Ahahh
9.Cikgu Math saya best! ^__^
10.Beli kotak pensel baru,huff!Kotak pensel lama hilang entah kemana .__.
11.Homework sedang menunggu sayaaaaaaa,malasnya nak buat --' Okbai.


2 comments:

  1. wuuu~ tak rindu akak pun TT__TT sob~ sob~

    ReplyDelete
  2. @wani ★ wina
    lahhaii,terlupa nak selit nama akak tadi.isk isk

    ReplyDelete