Anda stress?

Ini mungkin penyelesaiannya.Bhahahah.

Kecik-kecik lagi dah stress.Eh,salam pun tak bagi lagi.Assalammualaikum semua :) 

Ah,malas ah ah nak cerita pasal PESKO (Pesta Sukan dan Kokurikulum) semalam tu sebab rumah sukan saya menang *angkat kening* Ye,saya tahu ramai jeles.Eh,tukar topik cepat.

Stress..boleh..buat korang jadi gila.Tak percaya lantak korang ah.Eh,tapi saya tak pernah alami lagi xD.Saya dah penat,tolonglah.Exam dah nak dekat.Minggu ni jugak ada Minggu Bahasa Arab dan saya ada join Kalam Jamaie dan Syarahan Bahasa Arab.Kesian tengok budak budak 3 Mekah hari ni,semua muka dah tak bermaya dah.Ketekanan melanda mereka semua,haha T_T 

So,solution for this. . . . .

Saya beli aiskrim.Okay,tata :D

5 comments:

  1. anisssssss , sedapnya ais krim tu ;-; nak jugakk

    ReplyDelete
  2. @ кεn
    meh datang rumah :3

    @ Nurhani Afifah
    memanglah wooo

    @ myra azraff
    wa pun suka! :D

    @ 'Aqilah Mazalan
    haah,hahak xD

    ReplyDelete