Lawatan sambil makan makann :D


Assalammualaikum dan hai semua.

Semalam saya pergi lawatan ke Akademi Pengajian Islam atau singkatan dia API.Dalam bas, saya duduk sebelah Basirah. Sebelum ni saya cakap dia tak pergi kann?Hohohh, sebenarnya dia pergilahhh :P Memang kat kelas tadi terkejutlah bila nampak dia tetiba datang.Sampaikan saya menjerit kegilaan #tipu Sepatutnya dia dok rumah main game ke, FB kee .Takjadi leww nak buat video tu dengan Ain. Hihihooo.

Dalam bas tu memang kebosanan saya dibuatnya.Basirah bawak majalah Ujang ( kalau bawak kat sekolah, memang sah kena rampas ), saya baca pastu lama-lama rasa pening. Ngehh, tadi jadi terus nak baca. Ain 'paksa' saya dengar lagu Korea. Sorry Ain, satu lagu pun saya tak minat. Harrharr, saya bukannya korean fan.Walaupun dalam blog saya ne penuh gambar-gambar koreans, tak bermaksud saya ni peminat korea. Saya suka tengok mereka saja sebab mereka comel . HAHA!

Kitorang stop for awhile kat stesen minyak mana ntah .____. Ada yang nak terkucil lah, apa-apalah.Sempat tangkap gambar lagi kat situ. ^^,)

Basirah, Ain dan Anis :D Kat belakang tu surau yeww

Saya beli kacang hijau Combywide tu untuk kunyah-kunyah dalam bas ( daripada takda buat keje langsung kan? ) Lepas siap beli tu, saya dan Basirah berlari sopan gitu sebab takut kena tinggal dengan bas lagipun saya and Basirah je tak naik bas lagi. Bila dah naik bas tu, ustaz pun suruh Basirah kira berapa orang dalam bas tu. Ustaz kata , kalau kurang tu takpe, kalau lebih tuu ... HIHI , faham maksud saya? :)

Saya sampai kat sana pukul 11.00 pagi rasanya . Saya kata kat Basirah 'Datang sini nak cari kakak angkat' Kui kui kui .


Kat sana, diorang ada buat ekspo .


Ternampak kakak ni tengah buat batik. Cantikk :D



Makann makann. Ini lawatan sambil makan makan sebab takda belajar apa apa punn ;)

Tak payah cari mana saya sebab saya tukang ambik gambar :P

Saya snap gambar Ain and Basirah ni. Haha, kat depan pejabat pun nak ambik gambar :P


Disebabkan kami sekelas dah kebosanan tak tahu nak buat apa lagi kat situ, so ustaz pun ajak le kami pegi kat Pustaka Kota Bharu .Lepastu solat jamaq takdim kat Masjid Muhammadi dan makannnn . Yeahh! Gembira kau perutt !

Sedapp :>

Saya dan Basirah :D

Lepastu masa snap photo. Hihi .




Pergi kat kedai cenderamata. Macam-macam adaaa ;)


Time saya nak bayar tu baru perasan ada papan tanda yang tertulis 'Dilarang ambil gambar tanpa kebenaran :P' Pftt, dah terambik, lain kali cakap awal awal tauu :P

Saya beli owl ni . Lalala, jealous cepatt :P

Time for shopping! :DD

'Tesco, membantu anda berjimat.' Ceh ceh ceh :D

Jeng jeng jengg!

Akhirnyaa, terbeli jugak ayam KFC ni. Ada popcorn chicken, french fries dan ais krim. Ais krim tu sempat cair dulu sebab dalam bas baru nak makan T__T

Jalan sana jalan sini dan dan terjumpa patung AngryBirds dan beg Domokun! Urghh comellllll! Menyesal rasanya tak beli tadi T.T Apa yang saya beli kat Tesco ni ialah kek and ayam KFC tu je. Kek tu memang sedaplah! Tak sempat nak snap pic kek tu.Hoehoee, saya rasa macam bukan pegi lawatan sebab bagi saya lebih kepada pegi shopping and makan makan je. Hihi . Kbai


2 comments:

  1. betul2 lawatan smbil makan. :)bju x tahan,corak rimau.haha

    ReplyDelete
  2. amboi, sedapnye mknn.. terliur ar plak.. nk jgk.. hehehe ;)

    ReplyDelete