Bantuan Bencana Banjir untuk Maahad Muhammadi Gua Musang

Baru-baru ni saya ada bagitau dah dalam blog ni yang sekolah saya kena banjir.Memang teruk sangat keadaan selepas bah,korang boleh tengok sendiri dalam gambar bawah ni.Kelas yang takda dinding tu kelas saya dulu.Saya jumpa gambar ni sebab ustaz saya yang upload kat facebook dia.Saya rasa bertanggungjawab untuk share pasal ni sebab saya bekas student sekolah ni dulu.Tak sanggup jugak saya tengok adik-adik saya belajar  kat sana dengan keadaan macam tu.Sekolah pulak dah nak bukak tak lama lagi,jadi pihak sekolah sangat sangat memerlukan sumbangan dana anda semua.Bagi peluang untuk anak-anak ini untuk belajar dengan selesa.InsyaALLAH sumbangan itu akan menjadi saham kita di akhirat kelak.Semoga Allah dapat membalas kebaikan anda :') 

 

BANTUAN BENCANA BANJIR YANG MELANDA MAAHAD MUHAMMADI GUA MUSANG,KELANTAN


"Kami sangat memerlukan sumbangan dana dalam kadar yang segera,bagi membantu kami untuk membaik pulih kerosakkan yang dialami oleh sekolah kami dalam bencana banjir baru-baru ini."




Sumbangan boleh disalurkan kepada akaun sekolah:


Bank Islam: 03063010003305



Sekolah Maahad Muhammadi Gua Musang Kelantan
No tel: 09-9120600   No fax: 09-9120603

Mudir (Pengetua): Ustaz Muhammad Khairuddin Ismail
No tel: 016-9869444 / 019-9617909


1 comment:

  1. People live many places on earth. Countries and boarders are divide to live. Many languages can find. Sheet Metal Designs Islamic countries are here a lot of people are living.

    ReplyDelete