Saya sibuk bekerja

Assalammualaikum dan hai!

Happy December u ollssssss!Saya datang dengan idea fresh untuk hapdet blog!Uyahhh,lepas edit blog mesti idea nak hapdet datang.Hmph,tak lama lagi dah bulan Januari.Agagagaa,PMR = = .Sekarang saya perasan saya suka tangguh tangguhkan kerja.Macam nak study,saya akan kata dalam hati 'Hmm,buat esok jelah'.Padahal esoknye pun saya tak study-2 pun.Ohh,kecewanya dengan diri sendiriiiiiiiiii :(

Sepanjang cuti sekolah ini saya banyak buat aktiviti tak berfaedah ._____. Sekarang saya sibuk kerja dekat Sara's Super Spa.Ahah,tak pernah dengar pun kan nama spa tu?

Ini bukan game download.Saya main game ini secara online.Saya terpaksa bersabar melayan karenah pelanggan-2 kat spa tu yang kebanyakannya mengada-ngada.Huh ==" Saya teringin nak main game Family Restaurant .Saya jumpa yang download pun tu pun trial version punya.Alahh,mana nak cari full version punya ni?

Ada lagi game yang best best.Kalau korang belum pernah cuba game kat bawah ini,boleh saja search game ni dan main secara online.Saya dah banyak kali khatam main game ni,mwehehe.

Penguin Diner 1

Penguin Diner 2

Macam budak budak ja aku ni hahhh.PMR mimpi ngeri buatku.Tak tahu mengapa,saya takut sangat >< Babai.

AD: Saya jeles,budak budak SPM dah habis periksa.

10 comments:

  1. haihhh game rupanya =.='

    ReplyDelete
  2. Saya pernah main Penguin Diner & Penguin Diner 2. Gila best xd.

    ReplyDelete
  3. Yeay kita sama lah anis . balqis pun dah byk kali khatam main penguin diner tuh :)

    ReplyDelete
  4. @aqilah mazalan
    ghahaha,jangan marah kakak cumil :D

    ReplyDelete
  5. @ Park Eunmin 리
    best kan kan?saya dah kata :D

    @ BalqisHusna♥
    Hoho,samalah kitooo :D

    ReplyDelete
  6. @syakey
    bolehlah main game lepas neh ;D

    ReplyDelete
  7. busynya awk ........ main game =='haha..

    ReplyDelete