Shopping :>


Abang saya ambik gambar atas ni senyap senyap tanpa pengetahuan saya -,-

Hai dan assalammualaikum

Semalam pegi Kuala Lumpur.Pegi shoppinggggggggggggggg.Haha,pehal nampak daghat sangat ni?Hihihi.Abah tanya nak pegi KL ke tak,laju je saya jawab 'Nak nak!'.Hamboii,mentang mentang exam dah habis kan :p Homework pun takda langsung.Eh ye ke?Nantilah nak check balik,muahaha.

Kebas punggung duduk dalam kereta lama-lama.Penat<--perasan macam dia yang drive kereta.Tapi so syok!Haha,dapat makan.Dapat shopping.Dapat jumpe anak mat saleh hensem #tipu .Dapat tengok KLCC.EH,pehal jakun semacam je ni?

Yang penting,hihi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saya dah dapat cermin mata baru!Wahahah.

Mula mula tu pegi Lowyat kan,okey.Tak best pun tempat tu.Saya benci pegi lowyat sebab bukannye saya dapat beli apa apa pun.Buat lenguh kaki je tahu ==" Lepastu pegi Sungei Wang Plaza.Terlompat-lompat haku dibuatnye lepas dengar mak saya kata nak beli cermin mata untuk saya.Thank you thank you thank you :D

Saya jumpe angrybirds kat sana.Mula mula fikir dua kali 'nak beli ke tak ni nak beli ke tak ni'.Last last belilah jugak kan sebab domo takda pun kat sana :/ Suka betul buli Angrybird ni.Cuba tengok ;D


Lagi lagi,saya beli dompet.Hee,angrybird dan dompet saya beli guna duit raya saya. Mak saya tak kisah pun saya nak beli apa pun janji guna duit sendiri.Tapi saya rasa bangga sebab ini first time saya beli barang mahal-mahal guna duit saya sendiri.Muahaha.But saya tetap rasa kecewa sebab duit raya saya dah berkurang :/ Kena kumpul balik ni,nak beli beg domo :p

Masa kat kedai cermin mata tu kan (tak ingat nama kedai)saya jumpe cermin mata besar besar jenama Guess,Esprit,Prada and blablabla.Cantik pulak tu. Winkwink.Tetiba rasa nak pakai cermin mata cenggitu.

Power spek saya dah meningkat.Hee,malu nak beritahu berapa >///< .Mak saya dah marah marah,katanya pasal saya ni kuat sangat guna laptop.Kalau beritahu kat saya seorang takpalah jugak kan,ni sampai amoi jual cermin mata tu mak saya kasitau.Hadoii.Jadi rasanya,saya tak boleh guna laptop lama-lama dah lepas ni.(Eh,ye ke?) Saya pun taknak power saya naik sampai 1000.Okey,seriously i tak nak.Kbai.

p/s:Saya rasa nak pakai contact lens -,-

4 comments:

  1. anis kejam , kejam doe buli angry bird tuh! cisss HAHA :p

    ReplyDelete
  2. Hahaha...same lah kita kak...Sy dh pollow blog kak...kak pollow belog sy blik ea...trimasss..

    ReplyDelete
  3. winkwink. kesian angry bird itu kena buli

    ReplyDelete